Saturday, March 12, 2011

Pray for Japan 日本のために祈りなさい



I do not know if there are words to properly describe the level of devastation embodied in those photos I saw via internet (taken from Japan earlier today). I know that I do not possess the ability to appropriately describe what the Japanese people must be experiencing.

In the spirit of grace and kindness, I send my prayers for Japan and all those impacted by the March 11th catastrophe. I can feel the your pain deep in my heart.


私はきちんと日本によって取られるより早いからのこれらの写真で今日具体化される荒廃のレベルを記述する単語があるかどうか知らない。 私は私が適切に日本人がちがいないものを記述する経験したに機能を所有していないことを知っている。

優美および親切さの精神では、3月11日大災害によって影響を与えられる私は日本のための私の祈りをおよびすべてそれら送る。

No comments: